^^Alla mina hästar^^ I tur och ordning :P

 
Det här är min starthäst Embermountain ''Ember''. Ember är nog inte allas favorit. Han bockar mycket,är klumpig och inte utbildad i dressyr. Däremot går det att ha med honom i Championat ibland. Oftast fegar han ur och springer åt sidan (förbi hindrena) , river eller rider åt fel håll in i kontrollen. Han har tagit hem ca 20 medaljer och vi har tävlat minst 100 gånger ;P . Level 15. Står nu på hästön.
 
 
 
Min andra häst Hotprince ''Prins'' .Tjock och liten spelar ingen roll. Prins är så snäll som en ponny kan vara. Han är seg och placeringarna i championaten blir mellan 10-20. Jag har försökt sälja Prins ett par gånger. Men det är något med honom som gör att jag INTE kan sälja honom. Level 8.
 
 
Min tredje häst Thunderking ''King''. King såldes för drygt en månad sen. Han var seg och påminde lite om en älg i hans ''sätt''. Jag har aldrig haft tid och lust att levla honom. Andledningen till att han inte fick stå på hästön utan såldes vet jag inte riktigt. King slutade i level 5 och bor nu hos James återigen.
 
 
 
Min fjärde häst Cinnamonangel ''Kanel''. Cinnamonangel fick smeknamnet ''Kanel'' Eftersom Cinnamon betyder Kanel. :P I mina ögon är Kanel fortfarande en skönhet, även fast jag ägt henne i drygt 5 månader. Kanel har tagit hem minst 30 medaljer och hamnar alltid på bra placeringar i championat. Level 15. Står nu på hästön.
 
 
Min femte häst Winterrider ''Wille''. Wille är nog min absoluta favorit. Kommer ALDRIG sälja honom och har inte ens haft tanken. Wille har också tagit hem många medaljer. Han tog sin första vid 11 år. Wille är som en hund, han följer efter snällt och gör allt man ber om. Bockar eller sparkas INTE. Level 15.
 
 
 
Min sjätte häst (troligtvis) Midnightmadness ''Mysan''. Mysan har förut kallats Madde. Men efter ett tags tänkande tyckte jag Mysan lät bättre. Mysan gillar hoppning och busar ofta i hagen. Hon kan bli sur och hugga till om en häst kommer för nära. Hon håller sig oftast för sig själv. Mysan är bra i dressyr och hoppning. Hon tar lätta luftiga steg som gör allt lättare och stadigare. Level 8. Står nu på hästön
 
Jag har 4 hästar till. Dom kommer i nästa inlägg :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mirandadaydream.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg. Bla får ni veta om mina hästar, min fritid och andra saker.

RSS 2.0